tisdag 11 oktober 2011

Status Update

  • Hämtat Lucas på dagis
  • Makaroner på spisen och fiskpinnar i ugnen (det ända jag hinner att laga, en av de få rätter Lucas äter) 
  • Jättehungrig 
  • Förbereder telefon konferens med Chefen i kina till kl 7pm samtidigt som jag leker med Lucas och hans tåg 
  •  Försöker att få tag i min kära sambo, så han kan komma hem innan 7 så jag kan prata i fred på konferensen ( eller en trött 2åring kanske är ett bra bakgrunds ljud)
  • Hoppas, hoppas att jag hinner sjunka ner i soffan en sväng och titta på mitt bästa program senare i kväll
  • Längtar till en ledig dag i morgon med Lucas (simning och en sväng till IKEA står på schemat)
P.S. Mina blommor är fortfarande inte uppätna av possums, men sniglarna är på god väg att göra det samma

1 kommentar:

Emmy sa...

Vad är det du jobbar med? Låter spännande med chef i Kina =) Kram

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se