tisdag 24 maj 2011

Tisdagskväll = Bästkväll

Dagen går mot sitt slut. Tänkte bara skriva några rader innan jag stänger av datorn och går och kryper ner under täcket. Är trött, trött, trött! Har legat i soffan och kikat på mitt nya favvo-program  'Winners and Losers'. En jättemysig feel-good serie som gör mina tisdagskvällar till bästa kvällar. Den handlar om 4 tjejer i min ålder (typ 30, för det är jag väl fortfarande) och deras dramateserade vardag. Efter det så kommer Parenthood som jag brukar slötitta på om jag inte har hunnit somna i soffan, en amerikansk drama serie som  jag faktiskt tror visas i sverige också, fast jag kan ha fel.

 Samtidigt så har jag försökt att få igång våran desktop också utan framgång den verkar ha lagt av för alltid. Hoppas hoppas att jag har copierat ALLA foton på skivor, men tyvärr har jag en känsla av att de senaste halvårets foton kan vara borta tyvärr.
Tur att jag har jobb datorn så jag kan nå ut till världen i alla fall. 

God Natt

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se