onsdag 18 maj 2011

Allt gick bra

Allt gick bra hos ortopeden igår. Han sa att han var mycket nöjd med Lucas fötter och att vi inte behöver komma tillbaka förren 8 månader. Skönt! Det kan fortfarnde bli tal om en andra operation, då en sena i foten blir flyttad från ett ställe till ett annat (bra förklaring va?), men som fötterna ser ut nu kommer det nog inte behövas, så vi hoppas och håller tummar och tår att vi inte behöver någon mer operation!

Lucas brukar tycka det är kul hos ortopeden för där finns så många leksaker och ofta andra barn att leka med. Jag tycker inte att det är lika roligt för ofta ser man ju sjuka barn också och det är ju så sorligt. Små barn ska inte behöva vara så sjuka!

På vägen hem stannade vi på IKEA som ligger på vägen och åt köttbullar med lingon och kanelbulle till efterätt Mumms! Lucas som faktiskt redan hade ätit lunch, slukade i sig nästan halva min portion också. Speciellt lingonsylten var tydligen god.

1 kommentar:

Anna sa...

Oh vad glad jag blir när jag ser de vackra korten på Lukas o hans fina fötter! Kul att läsa om någon som oxå har DB-skor. De flesta jag kommit i kontakt med har skenor på benen istället. Ha en bra dag! Hälsningar Anna

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se