fredag 20 maj 2011

Ledig

Ännu en dag med strålande sol och typ 20 grader. Härligt! Hoppas att helgen går i samma spår. Fast det ser inte så låvande ut, dimma och regn.

Jag kan inte fatta hur snabbt denna veckan har gått, det är redan fredag igen. Det kändes som om det var igår jag kom hem från Melbourne. Fast jag klagar inte, fredag är ju lika med ledigt och att få hänga med Lucas hela dagen. Vi har varit och simmat idag, superhärligt. Instruktören tycker att Lucas är så bekväm och avslappnad i vattnet att det snart är dags att han ska börja simma i en grupp för äldre barn, helt själv utan att jag är med i vattnet. Det tycker jag känns lite skrämande, Helt själv! Fast det är kul att han är så duktig och orädd i vattnet, så det blir nog toppen tror jag.

Efter simning gick vi till parken, Lucas hittade lite blommor som han bestämde sig för att plocka.

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se