lördag 28 maj 2011

Morgon Jogg

Ah vad härligt det är att komma ut och jogga på morgonkvisten. Det var friskt och krispigt ute vid 7tiden i morse men redan hade många tagit sig upp ur sängen och givit sig ut i joggingspåret, hundarna, barnen på cyklar och andra tidiga joggare. Alla hejjar och säger god morgon, - Good Morning, och visst blir det en underbar morgon då.

Idag har Anna (syster till C) tagit med Lucas in till Sydney Aquarium för att hälsa på alla fiskar och hajjar. Så idag har vi barn fritt, jag och Claude. Snart ska vi gå ut på långlunch. Härligt! Lucas får nog en superdag tror jag. Han älskar fiskar och kan till och med säga fischk. Fast lite läskigt är det tycker jag att låta han åka med någon annan hela vägen till stora staden på tåg och allt. Fast det kommer gå superbra det vet jag ju!

I kväll ska jag på middag med ett gäng tjejer. En av dem ska gifta sig, så det är en slags möhippa en väldigt lugn variant. Vi ska äta tappas och dricka lite vin, på en härlig resturang i Cronulla, våran lokala beach, och kanske utgång efter det. Vilken lyxdag det blir för mig idag!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se