torsdag 19 maj 2011

God Natt

Oj det blev en lång jobb dag idag. Efter att ha hämtat Lucas vid 5 tiden lagade jag fiskgratäng som Lucas gladeligen smaskade i sig. Inte jag, jag åt en macka i stället. Inte så bra förebild. Men fisken gick inte ner idag. Jag har aldrig gillar fisk, inte skaldjur heller för den delen, men på det senaste har jag kunnat äta lite, om det är riktigt gott och inte smakar någon fisk. Jag har lyckats hitta ett par lättlagade recept som jag kan äta, men idag tänkte jag prova något annat och det var inte lyckat. Inte för min del i alla fall. Som sagt Lucas älskade det och Claude tyckte också att det var helt ok, det måste han verkligen ha gjort för nästan hela gratängen var slut efter att han hade ätit fördigt. Så lite bra var det nog ändå.

I alla fall ,efter saga och nattning satte jag mig vid datorn igen och har jobbat tills nu. Så nu är jag trött! Jag ska bara uppdatera mitt superteam i AFL, byta lite spelare inför helgens matcher.

God Natt på er!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se