torsdag 7 april 2011

En paus i dieten

I måndags fick vi vårat efterlängtade paket från Sverige, fyllt med roliga paketer och godsaker. Claude fyllde ju år förra veckan, så lite paket till honom var det t ex duschkräm och deo från Salming som lukatade gott gott. Vi behäver lite mansdoft här i huset!

Jag hade också beställt lite kläder till Lucas från H&M inför den Austrlienska vintern, bl a dessa byxor och tröja. Byxorna är fortfarande alldeles förstora, men han växer väl i dem snart. Surt bara att man inte riktigt kan använda dem ännu, det är ju så roligt att använda nya kläder!

Sedan fick jag ju godis också förstårs!!! Mmmm Marabou Schweizernöt, Nobless och Gott & Blandat. Mmm vad gott, där rök viktväktar dieten för den här veckan!  Noblessen tog slut på måndagskvällen, 200g Schweizernöt åt jag upp helt själv på tisdagen. Jag kan ju inte säga att jag mådde jättebra efteråt men gott var det! Gott och blandat påsen har jag lovat mig själv att spara tills Fredag när det blir frdagsmys med svensk (eller den är kanske dansk) film Hämnaren. Jag ska ge en review när jag har sett filmen.




Det var ju annat kul med också, mandelmassa, majonäs, en bok till Lucas: Fia och Djuren, som blev poppis.

Tack snälla mamma!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se