torsdag 1 december 2011

Träffat Tomten

Lucas och jag hade våran lediga dag idag. Det blev mycket gjort faktiskt. Städat och fixat i ordning här hemma. Det var tänkt att baka pepparkakor men jag kom hem så sent igår att jag inte han göra i ordning degen.

Sedan fixade vi julkort och inhandlade sista julklappen som ska till Sverige. Så nu kan jag posta dem och hoppas på att de kommer fram till julen.

Lucas hade med sig sin scooter eller sparkcykel eller vad det heter och hade jättekul. Han har verkligen fattat hur man gör nu och kan åka jättefint. Han är så himla stolt när han kör omkring. Vi träffade beach tomten i Cronulla också, Lucas gav honom en high five  och tyckte det var roligt att prata mad honom. Lite läskig var han ju förstås.

Sedan har det blivit lite jobb och annat smått och gott. Nu är jag super trött så det dröjer nog inte länge innan jag sover gott.



2 kommentarer:

Anna sa...

Duktig!

Jaha! Vi bor i Coledale, så det är lite mitt emellan Sydney och Wollongong. Vi båda jobbar i Sydney. Jag kom hit i augusti, men Mick är härifrån.

Såg att ni ska baka pepparkakor, jag är så sugen på att göra det! Är det svårt att göra egen deg?

Asa sa...

Herregud så söt Lucas är, honom får ni hålla hårt i när tjejerna börjar jaga honom! ;) Kram

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se