söndag 4 december 2011

Ett år äldre

Jaha, då har man blivit ett år äldre, det är ju faktiskt helt sjukt hur fort tiden går! Men än så länge är man ganska ung och fräsch ;).
Det var meningen att vi skulle ha åkt iväg på en liten minisemester över heljgen, jag och C. Men för att vi är så otroligt dåliga på att planera och organisera, så var det mesta fullbokat när vi väl satte oss ner och skulle boka något bra. Men jag fick en underbar dag ändå! Först ringde en skönsjungande mamma som grattade mig. Här är resten av gårdagen i bilder.

Först åt vi god frukost med goa vänner

Lucas fick en ballong, som flög upp bland träden

Lucas spenderade resten av dagen och natten med C syster Anna och Jaden. Hej då Lucas


Vi åkte till stranden och kunde njuta av solen och havet i lugn och ro. 


Mmm, och så unnade jag mig en cold rock. Cold Rock för er som inte vet är när man väljer en glass och sedan  något godis eller choklad att  mixa in. Min favorit är, hasselnöts glass med nutella och twix inblandat. Så himla gott! 

På kvällen drog vi in till Sydney och käkade supergod mat på Pony Lounge. Mumms Sedan tog vi några öl på en pub innan vi åkte hem igen. 
Härligt att få vara ute med Claude ensamma, tillsammans. Det händer ju inte ofta nu för tiden. En riktigt lyxig härlig födelsedag!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vilken härlig födelsedag!! Grattis igen :)

Emmy sa...

Grattis i efterskott! Ser ut som att du hade en härlig dag. Och jag fullkomligt älskar cold rock, lite dyrt men det är det allt värt! Kram

Helen sa...

Vad mysigt!!! Kram Helen

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se