torsdag 29 december 2011

Jul, matkoma och road trip

Det blev visst en liten paus på blogg inläggen. Det var inte tänkt att bli en paus och det beror inte på att det inte händer något. Utan jag hamnade helt enkelt i matkoma och blev väldigt avslappnad i ett par dagar.

Jag har inte ens startat upp datorn sedan julafton. Himla skönt faktiskt, att inte vara konstant uppdaterad på allt, hela tiden.
Juldagen blev som planerat med tomte, pasta och en sväng på beachen. Jag har nig vant mig lite för jag tyckte att det var en underbar dag. Lucas var också lycklig och väldigt uppsprallad hela dagen och märkte helt klart att det var en speciell dag. Både med klapparna och att alla var samlade och hade det mysigt hela dagen.

Jag har visst varit snäll i år också för jag fick den bästa julklappen, 10 fotolektioner. Jag har haft en jättefin Canon 450D ett par år nu och det är ju tråkigt när man inte kan utnyttja kameran till sitt fulla potential liksom. Tänk vad C är påhittig ibland!

Igår gav min kropp igen på allt julmat och annan skit jag har stoppat i mig det sista. Det fick vara nog tyckte den och jag hängde över en spann mest hela dagen. Tur att det inte varade så länge, idag mår jag prima igen.

Nu sitter vi i bilen på en liten road trip. Vi har hyrt ett beach house med ett kompisar för att fira nyår ca 5 timmar norr om Sydney. Jag älskar road trips!
Fika Paus

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se