onsdag 2 november 2011

Massage

I dag på lunchen hade jag bokat en remedial massage. Jag har fått lite stel nacke och runt omkring skulder bladen den senaste tiden. Antagligen för att mitt hemma kontor inte är så ergonomiskt och kanske för att jag bär ganska mycket på Lucas fortfarande och han börjar faktiskt bli ganska tung!

I alla fall så täcker våran hälsoförsäkring både massage och chiropractor och lite sådana saker, så därför tänkte jag passa på. Men jusses vad ont det gjorde när hon knådade ut alla knutar runt axlar och nacke. Hon sa att det kommer nog ta ett par dagar innan det blir bättre. Det känns som om jag har träningsverk i ryggen. Fast det var ganska skönt också att få ligga och bli omhändertagen lite.

1 kommentar:

Anonym sa...

nu har jag också hittat hit! jättekul att läsa om ditt liv i australien :) /Linda

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se