onsdag 11 januari 2012

Kvällspromenad

Jag har precis varit ute på en kvällspromenad med the girls. I dag tog vi trapp-rundan, det är en runda på ca 5 km med massor av långa trappor. Härligt, då kommer det att kännas i vaderna imorgon. Visst är det gott med lite träningsvärk, man känner åtminstone att man har gjort någonting.

Det är skönt att komma ut och snacka lite skit med tjejerna också. I och med att jag jobbar hemifrån så träffar jag ju inte så mycket folk om dagarna eller kommer utanför dörren så mycket, förutom när jag ska hämta eller lämna L på dagis. Så en timmes promenad på kvällen gör under tycker jag.

I morgon blir det dock jobb i Sydney hela dagen. Det känns bra att komma igång med jobb ordentligt igen. Många av våra project är statliga och de har ju så långa ledigheter, så det är fortfarande ganska lugnt på jobbet. Jag tycker inte alls om när det är lugnt, utan vill gärna ha mycket som händer och många bollar igång hela tiden. Jag blir lätt uttråkad om det är för lugnt. Men i morgon blir det lite att ta tag i igen, härligt. Bring it on!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se