torsdag 19 januari 2012

Jobbar hemifrån borta

Nu under tiden som mamma och pappa är här så åker jag till C syster Anna och jobbar. Vi har ju inte så stort hemma och jag skulle inte kunna koncentrera mig hemma utan bara vilja umgås och snacka med de andra hela tiden. Så snälla Anna har lånat ut sin lägenhet till mig under dagtid. Att inte vara hemma och jobba funkar väldigt bra, man blir mer fokuserad på uppgiften, jobbar undan fort och det bästa av allt är att man inte kan springa till skåpet och småäta hela dagen! Kanske en idé till en diet.

Ännu bättre är att jag kan nu lämna jobbet för idag och åka hem till ett dukat middagsbord och en glad liten unge som har fått vara med bästa mormor och morfar hela dagen, åh vad underbart att få bli lite bortskämd. Tack snälla mamma och pappa för att ni är här!

1 kommentar:

Emmy sa...

Win win för er allihopa! =) Kram

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se