tisdag 27 september 2011

Melbourne igen

Jag har precis klivit av planet i Melbourne, jag ska vara här i två dagar och jobba igen. Anledningen till att det har blivit mycket Melbourne på de senaste är att vi är precis i starten av ett nytt roligt projekt. Det är roligt i början av nya projekt, lära sig om nya saker, träffa nya intressanta människor och mycket jobb. Det är alltid mycket roligare att starta upp ett projekt än att avsluta ett, både i arbetet och privat. Det är ju klart att man får göra de tråkiga sakerna med, men ett litet uppbryt från det gamla tråkiga hjälper motivationen på traven.

Mycket jobb ja, igår satt jag till kl 2 i natt och fixade klart allt för dagens diskussioner. Så i morse var jag TRÖTT! Skönt att jag kunde ta mig en liten tupplur på planet, nu känner jag mig riktigt piggelin.

Att vara här och jobba i två dagar, har sina fördelar, nu kan jag passa på att träffa gamla kompisar också. Så ikväll blir det god mat, lite vin i goda vänners lag. Det ser jag väldigt mycket fram emot!

Hoppas att ni också får en härlig tisdag!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se