söndag 18 september 2011

Efterlängtad Återförening

I fredags fick jag äntligen tillbaka mitt efterlängtade Sverige paket som jag skickade innan jag åte tillbaka hit.  Jag och Lucas packade upp alla godsaker och leksaker, Lucas trodde nog att det var julafton.

Det tog över sex veckor att flyga hit paketet, tullen hade varit inne och kikat såklart, då lägger de in fin lapp i som står att de har tittat igenom paketet. Precis som om man inte skulle veta det när paketet är upp skärt och det ligger välling utspritt i halva paketet. Fast det är väl bra att de kollar igenom sakerna, man vet ju inte vad som kan finnas med bland kaviar, nyponsoppa och grillkrydda ;)

2 kommentarer:

Annelicious sa...

Riktigt avis! Men blir nyfiken, varför grillkrydda, är inte all purpose seasoning ngt likande? Eller har jag glömt hur fantastiskt grillkrydda är?!

Lina sa...

Haha jo det kanske det är, jag har faktiskt aldrig provat. Jag kan inte påstå att jag använde grillkrydda så mycket i sverige heller. Men i sommras när vi var i Sverige och grillade hos ett par vänner kom jag på att det var ganska gott så jag packade med en burk.

Tack för tipset i alla fall, det ska jag komma ihåg att prova när denna burken är slut:)

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se