onsdag 28 september 2011

Försenat flyg

Just nu sitter jag på Melbournes flygplats och väntar på att mitt flyg ska gå. Det är jättemycket åska här så massa flyg har blivit inställda eller försenade. Mitt flyg är än så länge ca 45 min försenat, med det verkar gå i alla fall som tur är för jag längtar till min Lucas nu. Han och Claude kommer och hämtar mig på flygplatsen i Sydney. Skönt!

Det är lite roligt att sitta på flygplatser och kolla på folk ändå, speciellt när det är lite kaos som idag. Det finns så många roliga typer, allt från värsta business gubbar och tjejer till, barnfamiljer, skolklasser, de lite vilsekomna eller de frustrerade och arga. Sedan såna som gillar läget, tar tillfället att relaxa lite i deras annars så fulla agenda. Det är ju liksom ingen idé att stressa upp sig, flygen går ju inte mer för det.

So now, time for me to sit back and relax and enjoy the wait.

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se