tisdag 28 juni 2011

Roma - Emerald, QLD

Roma Airport
Nu är jag i en pytteliten stad som heter Roma mitt ute i ingenstans i Västra Queensland. Jag kom hit i ett litet propeller flyg för typ 20 pers. Det fanns bara ett lite kjul som terminal byggnad, fast baggaget fick man plocka av direkt från kärran utanför planet. Det var bara stora karlar med på planet, Roma ligger inne i gruvområded här i Queensland.

I morgon ska vi köra från Roma till en annan liten stad som heter Emerald typ 40 mil bilväg. På vägen ska vi inspektera så att de som rullar ut bredbandskablarna gör det enligt alla bestömda processer. Det ska bli kul att komma ut i obyggden.

Just nu sitter jag på mitt hotellrum på Best Western och ska snart gå ut och gå igenom allt matrial med de andra.

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se