söndag 12 juni 2011

Koalabjörn

Jag hade världens mysigaste liten koalabjörn sovandes hos mig i natt. Lucas brukar aldrig vilja sova i våran säng utan blir bara uppspelt och vill leka då. Men vid 23 tiden igår började Lucas vakna hela tiden. Vi tog av han skorna, gav han mer täcken och välling. Han ville sova men kom inte till ro. Så vi provade om han ville komma till våran säng och det ville han. Han rullade i hop sig till en liten boll och la sig nära nära. Det tog ingen lång stund innan jag kände febern kom smygande. Stackarn, han frös så :(. Men med lite Alvedon så somnade han snart om och jag fick ändå ha kvar min lilla koala och krama. Mysunge!

Nu sitter vi i soffan med filtar och tittar på Emil.
Sent from my iPhone

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se