fredag 10 juni 2011

Juni rusk

Idag är en sån där typisk mörk, grå och regnig vinterdag. Usch, denna årstiden är verkligen inte min favorit och det är ju en evighet kvar tills nästa vår och sommar. Tur att de regniga dagarna är färre än de soliga dagarna i alla fall och man kan få upp till nästa 20 grader i mellanåt även mitt i vintern.











Fast veckan som kommer ser ju inte så ljus ut direkt :(. Mörkt är det redan vid 5 tiden också. Riktigt vinterväder! Inte som ni har det där hemma, ljusa fina kvällar, varmare och grönare. Jag kan inte vänta tills jag åker ifrån vintermörkret här till härliga sommaren i Sverige! Fast vem vet, med den svenska sommarens nycker kanske inte vädret är mycket bättre än här. Hmm vi får väl se och hoppas!

Lucas och jag utmanade regnet och gav oss ut i rusket, beväpnade i gummistövlar och regnjacka
Lucas har precis lärt sig att hoppas och vill helst hoppa hela tiden, ju högre desto bättre tycker han, det tycker inte hans mamma!


Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se