tisdag 16 augusti 2011

Trenden fortsätter

Jodå, han sov hela natten i går natt med. Har sovit fantastiskt gott inatt! Vaknade med ny energi , äntligen börjar man känna sig lite normal igen.  Tänk vad för lite sömn kan göra med en människa. Man bli ju helt knäpp. Jag blir i alla fall helt knäpp.

Hoppas att jag får tillbaka motivation för resten av vardagen nu också, som att träna, städa, planera måltider och allt annat som ska göras. Känner att jag har varit lite lat sedan jag kom tillbaka efter semestern. Men den motivation kommer nog också så småningom, eller så gör den det inte. Jag kan ju inte påstå att jag brukar ha massa energi över till dessa husliga aktiviteter. Träning brukar jag förstås kunna avvara lite tid för, det får jag ta tag i nästa vecka.

Nähe, om jag skulle ta och lägga mig till rätta i soffan och titta på mitt favorit program "winner and Losers".

2 kommentarer:

Emma Persson sa...

Hej! Nu har jag äntligen hittat hit. Vilken supermysig blogg, den kommer jag verkligen att följa :)
Här hemma har vi börjat med inskolning av Vilma. Hittills har det gått jättebra men allt är ju nytt och kul plus att mamma är med.
Nu är det sovdags här!
Kram Emma

Lina sa...

Vad roligt att du tycker att den är läsbar. Det händer ju inte så mycket. Men ett bra sätt att visa de där hemma lite bilder och vad vi har för oss på dagarna.

Det kommer nog gå jättebra med Vilma, hon är en tuffing!!
Kramis

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se