lördag 13 augusti 2011

Kalasdag

Vilken härlig dag vi har haft efter en jobbig natt! Lucas bestämde sig för att vakna kl 1 i morse och kunde inte somna om förrän vid 5 , åhhh jag trodde jag skulle få spader. Claude tog hand om honom mellan 3 till 5 men fy vad trött jag har varit i dag ändå. Sedan sov Lucas från 5 till 9.30 så det var ju skönt.

Tur att vi var bortbjudna på kalas hela dagen och fick all mat serverad. Jag bakade lite arraksbollar på förmiddagen och tog med mig till kalaset. Strax före lunch åkte vi till Jenny och Berry, Berry har fyllt år så de grillade och serverade massa god mat, både till oss och till barnen. Det finns massa kul för Lucas hos dem också, massa kompisar, leksaker, stora bilar som de kan köra i, hundar och massa annat kul. Vi var inte hemma förrän vid 19 tiden. Det är bra för nu är han helt slutkörd och i och med att han vaknade så sent har det inte blivit någon vila i dag, hoppas hoppas att han sover hela natten i natt!!
Det är lite knepigt det här med klänypor, vart var det jag skulle klämma någonstans?

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se