torsdag 11 augusti 2011

Fy sjutton för jetlag

Igår vaknade Lucas kl 2.30 på natten och ville inte somna om, då var han ändå supertrött när vi gick och lade honom. Vi hade varit på middag hos ett par vänner så Lucas somnade inte förrän vid 21 och det är ganska sent för honom i alla fall nu när han är super trött mest hela tiden.

I går när jag hämtade honom från dagis, hade han precis innan bara lagt sig på golvet och somnat. Personalen väckte honom med än gång, bra tänkte jag då borde han ju vara riktigt trött och sova i natt. Men idag vaknade han 3.30 och ville inte somna om, i och för sig en förbättring med en timme, men ändå! Han är så trött att han ser i kors men ändå kan han inte sova.

Själv är jag trött, trött trött!! Hela kroppen känns helt ur form, det är jobbigt, jag kan inte koncentrera mig alls och känner mig helt pantad! Oh kära säng, jag längtar efter dig såååå.

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se