torsdag 18 augusti 2011

En Observation

När jag var i Sverige handlade jag massor av kläder på H&M såklart. Ni där hemma tycker väl att H&M är lite halvtråkigt och inget speciellt. Men om det tar ett år eller två mellan varven så är det nästa himmelriket att shoppa loss inne på H&M. I alla fall är jag väldigt nöjd med årets Sverige inköp. Alla kläder är faktiskt ganska snygga, lättanvända då de är praktiska och man kan använda dem både i vardagen och vid lite festligare tillfällen. Men jag har gjort en annan observation av mina nya fynd, alla kläder är svarta, beiga eller gräddvita. Märkligt, jag som brukar gilla lite färger. Jag undrar vad det beror på, fanns där bara färglösa kläder att välja på eller känner jag mig själv lite grå eller så har jag redan har tillräckligt med färg i mitt liv. Jag tror i och för sig inte att det beror på något särskillt alls egentligen, utan jag köpte nog just dessa kläderna på grund av att de är just snygga, lättanvända och praktiska. Härligt är det i alla fall med en uppdaterad garderob här hemma!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se