onsdag 2 maj 2012

Social vecka

I måndags ringer en kompis, Kim till mig på jobbet och undrar om jag vill hänga med på förhandsvisning av 5 years engagement på fox studios. Hon jobbar inom event och hade fått gratis biljetter. Filmen var väl sådär tycker jag, med det var god mingel mat och bubbel såklart. Så det blev en väldigt bra start på veckan.

Claude körde ner Lucas till sina föräldrar i Wollongong i måndags kväll. Lucas ska stanna där tills ikväll, onsdag för att få ett brake dagis. Så igår kväll passade jag och Claude på att äta gott i Sydney innan vi åkte hem mot Sutherland. Vad konstigt det känns att komma hem utan att Lucas är där. Väldigt tyst och så himla mycket tid helt plötsligt.

Idag ska vi gå på konferens halva dagen och ut på drinks med jobbarkompisarna efteråt. En riktig vuxenvecka.

Claude åka upp längst kusten på fredag och surfa hela helgen med ett par kompisar. Då blir det bara jag och Lucas hemma, så vi kan ta igen lite kvalitetstid. Härligt!

Hoppas att ni har en bra vecka också!

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se