lördag 7 april 2012

Nya Kläder

I torsdags var jag som sagt ute och shoppade nya kläder till jobbet och det blev lite nya blusar och kostym. Det tog mig en hel dag, jag var i köpcentrat kl 9.00 och kom inte där ifrån förren vid 4pm under tiden blev även håret ny klippt och en ansiktsbehandling som jag hade en gift voucher på. Det känns bra att uppdatera jobb garderoben lite.

Men det kom lite nya kläder på ett annat håll också För när jag kom hem så låg det ett post avi i lådan. Mamma har skickat ett stort blått paket igen. Åh vad jag älskar att få paket på posten!! I låg bland annat min H&M beställning med lite nya toppar och byxor. Anledningen till paketet denna gången var att C har fyllt år så det låg lite paket till honom i lådan, Lucas fick lite nya kläder, svenska böcker och filmer och jag fick massa tidningar, godis, mandelmassa m.m. Tack snälla snälla mamma! Jag kan inte fatta hur mycket det får plats i paketet.
Från H&M

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se