söndag 8 april 2012

Glad påsk!

Idag började vi dagen med en ägg jakt hemma i lägenheten och skörden blev en liten chokladkanin. En bra start på en bra dag. Efter frukosten drog vi oss ner mot Cronulla och medan C var ute med surfing brädan cyklade L och jag med hans scooter.

Sedan stack vi ner till C föräldrar i Wollongong för påsk middag. Även här hade påskharen varit förbi med ägg så det blev ytterligare en ägg jakt med mycket bra jaktlycka. Lucas tyckte det var jättespännande och kammade hela tomten efter ägg. Fast han var inte så noga med att äta chokladäggen. Det gör inget, säger hans mamma, jag hjälper gärna till att äta upp äggen. Det var inte min bästa idé känner jag nu när jag har lagt mig i sängen och har magknip.... Ajajaj :(

Glad påsk på er och hoppas att eran karaktär har varit bättre än min!

3 kommentarer:

Emmy sa...

Låter som en fin helg, även om jag också har lite magknip av all choklad!:)

Anna sa...

Ah, vad Lucas ar sot! Lycka till pa jobbet i veckan! :)

Jessica sa...

Vilka härliga bilder på Lucas med äggkorgen!! Låter som att ni har haft en mysig påsk!

Hoppas att jobbstarten går bra! Massa kram

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se