tisdag 27 mars 2012

Vankemod

Ytterligare en dag i vankemod har passerat. Jag väntar fortfarande på det slutliga beskedet om det nya jobbet. Jag hoppas att inga nyheter inte betyder dåliga nyheter. De har ringt en av mina referenser idag, så någonting gör de ju i alla fall.

Annars har jag jobbat med foton som jag ska ha klart till kursen idag. Jag lunchade med Berith som jag lärde känna på kursen och kollade in alla hennes verk. Vad häftigt det är när någon är så kreativ och gör något av sina bilder. Mina fyller mest minnet på datorn.

Claude's bror Enzo som bor i Melbourne är här i Sydney på jobb, så i kväll kom Claude's alla syskon (fyra tillsammans) till Sutherland och vi gick och käkade Thai. Härligt sätt att avsluta dagen på och få tankarna på något annat än jobb.

Lucas och Anna leker med tåg på thai restaurangen

Nu ska jag slänga min i soffan en stund och hoppas på mer nyheter i morgon.

1 kommentar:

Boel I Sydney sa...

Haller tummarna for att du far jobbet!

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se