fredag 23 mars 2012

Abstinens

Jag har abstinens! Våran ugn gick sönder för ca en vecka sedan, elementet i ugnen har gjort sitt sista ryck. Reparatören har varit här men vi väntar fortfarande på de nya elementet från leverantören.  Men jag vill baka! Konstigt det där, att när man inte kan så får man sådan himla lust till att slänga ihop en deg till lite härligt doftande kanelbullar. Men jag får snällt vänta lite till.

En väldigt bra sak är att det är fredag idag och jag och ett par tjejkompisar ska dra till The Entrance ikväll. The Entrence är en liten turiststad strax norr om Sydney. Vi ska bara ha det skönt hela helgen, snacka skit, sola och bada (om nu vädret tillåter), dricka vin och äta massa goda ostar och kex. Can't wait! Sovmorgon here I come, i dagarna tu. Kanske blir det någon massage eller ansiktsbehandling också, varför inte liksom. Ahhhh, underbart!

Förresten, min tuffa dag igår gav resultat, berättar mer när allt är klart.

Hoppas att ni och har en härlig helg framför er, Happy Friday!

3 kommentarer:

Boel i Sydney sa...

Enligt vaderlekraporterna blir det solsken i helgen! Hoppas det stammer sa ni kan sola o bada :) Ha en jattebra helg! :)

Anna sa...

Ah, vad harligt! Hoppas ni far en fin helg och kan njuta av att bara vara :)

Och du ar varmt valkommen att anvanda var ugn nar du kommer tillbaka! Kanelbullar har varit pa agendan ungefar sedan jag lamnade Sverige, men det har inte blivit av..

Emmy sa...

Ha så trevligt! Låter som en tuff dag igår, men ibland är det ju som sagt bra att få fundera lite! Kram

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se