måndag 27 februari 2012

Busy day

Den lediga dagen har varit en hektisk men rolig dag. Efter simningen drog jag och Lucas ner mot Wollongong för träffa några svenska tjejer och barn. På vägen hämtade vi upp Anna som jag träffade för ett par veckor sedan när vi var ute i Sydney. Anna bor underbart fint med värsta utsikten över en lång härlig strand. Efter lite kvalificerat kartläsande på google maps hittade vi till Kaisa som bor i Wollongong. Där var bordet dukat med nybakat bröd,svensk leverpastej, hushållsost, kaviar och kanel bullar och pepparkakor. Mat som mest bara finns i mina drömmar nu för tiden, riktig lyx! Efter ett par intensiva timmar bar det av hemåt igen. Lucas somnade gott i bilen och var pigg som en lärka när han vaknade på parkeringen hemma, så vi tog oss ner till lekparken i Cronulla för lite utelek.





Efter middag (grillad kyckling och stekt ris) och när C kom hem från jobbet gick jag för att träffa promenad tjejerna och tog en 6 km power walk. Jag kommer att sova gott inatt!

1 kommentar:

Anna sa...

Tack for igar! :) Och ja, kvalificerat kartlasande, minsann!

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se