söndag 20 november 2011

Söndags Morgon

Vilken härlig morgon vi har haft!

Jag och Lucas tog oss ner till Cronulla tidigt, vid 7.30 där vi mötte ett par vänner och deras pojkar och tog oss en lång promenad längst The Esplanad. Efter ca 40 min promenad stannade vi vid en lekpark så killarna kunde leka lite och vi tog en kaffe. När de andra skulle dra sig hemåt, stannade Lucas och jag kvar och gick och svalkade oss i havet lite. Härligt! Det är inte jättevarmt i vattnet, kanske 20 grader, men en stekhet dag som idag gick det alldeles utmärkt ändå, annars är jag en liten badkruka faktiskt.

Nu ligger lilleman och sover, jag vilar lite också. Claude har varit duktig och pluggat hela förmiddagen.

När Lucas har vaknat drar vi till stranden igen, där blir det lite picknick men ett gäng kompisar och kanske ytterligare ett dopp.

En väldigt relaxing söndag med andra ord!

Plaskar lite på lekplatsen
Snurra snabbare mamma!
Ska vi hoppa i här mamma
En liten krabba hittade vi
Lite solkräm på
En glass när vi gick tillbaka till bilen han vi med också såklart

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se