tisdag 22 november 2011

Mål - saker att längta till

Jag måste alltid ha saker att se fram emot, liksom små delmål av roligheter på vägen. Om allt bara lunkar på och vardagen bara är samma och samma hela tiden blir jag snabbt väldigt uttråkad och får lite vardags ångest. Därför är det viktigt att hela tiden ha små och stora mål att längta till.

Detta är vad som gör mig väldigt glad och längtansfull just nu:

  • En lång härlig sommar ligger framför oss
  • Om bara 2 veckor ska jag och Claude ta en minisemester till Hunter Valley (ett vindistrikt utanför Sydney) över helgen
  • En ute kväll med tjejerna är inplanerad inom kort
  • Två kompisar från Sverige kommer till Sydney och hälsar på i December. En som till och med kommer för att stanna kanske
  • Julen såklart och att vi ska åka och hälsa på hos ett par kompisar i deras hyrda beach house på de lediga dagarna mellan jul och nyår, härligt!
  • Vi ska på Bröllop i januari
  • Världens bästa mamma och pappa kommer på besök i 3 veckor i slutet på januari, åh vad jag längtar!
  • Bröllops helg i Melbourne i februari
  • Vi väntar på en ny liten människa som ska komma, Lucas kusin Astrid ska få en liten bror eller syster i mars.
Så himla mycket roliga saker att längta till! Jag blir alldeles varm när jag tänker på allt. 

Inga kommentarer:

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se