onsdag 15 februari 2012

En helt vanlig onsdag

Det blev tidig uppgång i dag. Jag knackade på gymmets dörr kl 06.00, så jag skulle hinna med lite fitness innan jobbet. härligt att ha det gjort.

Nu ska jag snart köra ner till Wollongong och lämna in ett anbud på ett projekt nedåt kusten, vad hände med tekniken kan man undra när man måste personligen lämna anbuden. Email/internet, vad är det liksom?

Näst sista dagen med jobb för den här veckan. På fredag morgon bär det av till Melburne på bröllop.
Tjing tjing

By the way, jag går ju på en photo kurs nu som jag fick av C i julklapp. Veckans task var att photo något 'simplistic', kolla in den här goingen som jag fotade härom dagen:

2 kommentarer:

Emmy sa...

Det ska bli fint här i helgen har jag hört =) Kram

Annelicious sa...

Mumsigt... Ser precis ut som den som kröp ur min handduk häromdagen...

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se