fredag 17 augusti 2012

Slut**

Ännu en vecka lider mot sitt slut, äntligen fredag!!

Det har varit än helt ok vecka och jag har hunit med en hel del jobb, utbildning, mini OS på dagis med Lucas, gym (3 ggr!!) och annat smått och gott. I kväll blir det bok klubb och lite vin hoppas jag. Jag vet inte om jag har berättat det men det är ett par svenka tjejer som har börjat en bokklubb runt omkring Sutherland Shire och träffas en fredagskväll ca en gång i månaden. Denna gången ska vi diskutera Hinse häxan som vi ska ha läst, jag har kommit till ungefär mitten av boken så jag kan vara med i diskutionen lite i alla fall. En interesant bok tycker jag, att se hur det var i det kriminella Sverige på 50-70 talen, det är ju verkligen att se Sverige från ett annant perspektiv. Men innan det är dags, att ge sig av mot de södra delarna av stan så blir det nog en öl med jobbet.

Btw, att använda ordet 'slut' och skicka det på jobb mailen fungerar inte så bra. Då fastnar det i email kontrollen, det betyder något helt annat på engelska.

1 kommentar:

Boel i Sydney sa...

Elin berattade for mig om bokklubben, jag vill jattegarna vara med om det gar! :) Vem ar ``in charge'', kan ju mejla henne o kolla?

Nextblogg

Bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se